iNiLaH KisAh IdUpKu...

iNiLaH KisAh IdUpKu...

Saturday, September 8, 2012

KEMBALI !!!!

Pantas sungguh masa berlalu..Setelah ku tamat sebagai Pelajar Tahun2, aku memulai cuti semester..Masa itu sungguh girang tak terkata...Dapat dok lama dirumah..Wow..Seronoknya..Dapat bermanja2 dengan mak..Memang best sgat2...Masuk semester nieh aku akan bergelar pelajar tahun3..Ohh..Sungguh cepat masa berlalu...Aku nak berjaya dan membalas jasa kedua ibu bapaku...Aku sayang keluarga aku..Pada 9 September 2012 nieh tepat 7.05 pagi aku akan berlepas kembali ke Sarawak...Sedih hatiku untuk meninggalkan keluarga di Semenanjung...Berat hatinya untuk kembali ke sana...Namun, aku harus tetapkan pendirian untuk berjuang menghabiskan pelajaranku...Tujuan utama untuk BERJAYA !!!!! Aku harus buktikan yang aku boleh agar ibu bapaku berbangga dengan kejayaanKu.... Aku harap aku akan berjuang untuk memberikan kesenangan kepada keluargaKu..SAYANG <3 SEMUA

No comments:

Post a Comment