iNiLaH KisAh IdUpKu...

iNiLaH KisAh IdUpKu...

Sunday, September 25, 2011

HaPpEniNg

PERSAHABATAN......

Semalam di fB kami cibuk post berkaitan PERSAHABATAN....
Aku pon turut ikut serta....Aku sayang kawan2 aku....Mereka sentiasa berada di saat aku memerlukan sokongan dan dorongan...Namun maseh kurang yg ku inginkan pada seseorg sahabat itu....Aku ingin dia mengerti tentang diri ku ini....Aku tahu perangai aku kadang kala boleh membuat org menyampah dan xsuka...Tp nk wt cmna dh memang perangai aku cm nieh...Sekarang aku sudah kurang merajuk tp terasa hati still ada...
Macam2 perangai kawan yg ku hadapi saat ini....Kenapa aku harus menghadapi perangai kawan cm nieh hah???
Kadang kala rasa TENSION !!!!!!!!! gk ng perangai diorg ini...Namun aku tetap bersabar walopon apa jua rintangan yg ku hadapi....Aku harus KUAT dlm menjalani kehidupan seharian....Aku rasa cm nk cepat2 abeh belajar kt cny dan nk balik ke Semenanjung....
Aduhh....Tak tertahan penangan rindu terhadap FAMILY ku di Perlis....
Ku harus bersabar kerana masa itu akan tiba jua tak lama lg...

ENJOY NGAN LO KBR.....

Malam nieh kitorg LO KBR sekalian akan makan bersama2...Nk taw kitorg nk makan apa???? hehe...
Makan steamboad...Aku arap sgat HAPPY kuar ng diorg suma....Malam nieh dpt menyatukan kembali LO KBR time MAP.....Kereta pon sudah di bOoking oleh sahabat ku.....Kami akan berkumpul di dataran sblom bertolak...Tp arap dpt solat Maghrib dlu sblom bertolak...Aku turut berharap mlm nieh dpt berposing sakan...Haha~~ Poyo lah plak an.....
Tp arap malam nieh " THE BEST" lah....

ADIK2 JUNIOR SEKALIAN...

Akak arap suma mampu berjaya dalam apa jua bidang yg di pilih....Yg mengenali diri ini jgn lupa tuk bertegur sapa nyer...Akak nieh bukan lh " GARANG" Sangat....Bak kata sorg junior tue kata akak nieh garang..Memandai aja dia nieh....Klaw xtaw ada2 jgn lupa contact senior2 yg di kenali....And hope korg berjuang tuk mendapatkan kolej...Begitu juga akak nak gak stay kt KOLEJ BUNGA RAYA nieh semester depan lg....So, sama2 lah kita berusaha wokeh.!!!!!!!!! Petang nieh ada aktiviti kolej lak...SEPETANG BERSAMA MANTAN JPK KBR.....Turun jgn xturun....Tp tgk cuaca skrg cm nk ujan aja...Tp xpa kita tnggu dan lihat cmna t nieh...
CHAIYOOKKKK!!!!!!!!!!!!! LUV U ALL MY JUNIOR....<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

No comments:

Post a Comment